Home

Hitachi Digital Media Group

Hitachi

Despre Hitachi

Filosofie corporatistă

De la fondarea sa în 1910, Hitachi a acţionat pe baza filosofiei corporatiste de contribuţie la societatea prin tehnologie. În anii care au urmat, lumea şi societatea s-au schimbat semnificativ, dar nu ne-am pierdut niciodată spiritul de pionierat, bazat pe principiile armoniei şi sincerităţii.

Acum, schimbarea globală devine şi mai dinamică. Sloganul nostru corporatist „Inspire the Next" (ro. Inspiră ceea ce va urma) este făgăduinţa prin care marca Hitachi va continua să îndeplinească aşteptările clienţilor şi societăţii în această eră informaţională, ştiinţifică şi a consumatorului avizat. Acest slogan întrupează angajamentul Hitachi de a continua inspirarea generaţiilor următoare cu ultimele produse, sisteme şi servicii, pentru o societate mai vibrantă. De asemenea, este o expresie a angajamentului nostru puternic de a face faţă cu îndrăzneală noilor provocări pe care ni le aduce timpul: de fiecare dată când vine „ceea ce va urm".